Reklama zewnątrzna

0
163

Dla ogólnego reklamodawcy godna uwagi jest reklama zewnętrzna. Reklama zewnętrzna jest uważana za najstarszą formę reklamy. Umieszczenie rachunków na deskach pod koniec XIX wieku doprowadziło do narodzin terminu billboard. Obecnie reklama zewnętrzna obejmuje nie tylko billboardy, ale także karty samochodowe w transporcie publicznym, wystawy na lotniskach, terenach narciarskich i arenach sportowych oraz ekspozycje sklepowe.

Zastanów się nad tym scenariuszem: byłeś w drodze do biura i nawet nie patrząc na poranną gazetę odkryłeś, że twój ulubiony butik otwiera się w okolicy. Lub byłeś w drodze do domu z pracy, kiedy okazało się, że główna firma, w której chciałbyś pracować, to zatrudnianie – i wiedziałeś o tym, nawet nie mając własnego radia. Jak to się stało? Poprzez reklamę zewnętrzną.

Reklama zewnętrzna jest bardzo skuteczna i skuteczna. Ma możliwość szybkiego i dokładnego dotarcia do konsumentów. Podobnie, może stworzyć silne wrażenie wizualne, które wzmocni ciągłość i rozpoznawalność nazwy, dzięki czemu ogólna kampania marketingowa będzie jeszcze bardziej skuteczna. Według badań coraz więcej konsumentów spędza czas niż kiedykolwiek prowadząc samochód lub jeżdżąc samochodem i spacerując po miastach. Oznacza to, że klienci są bardziej niż kiedykolwiek narażeni na reklamę zewnętrzną. Dlatego korzystanie z reklamy zewnętrznej może znacznie zwiększyć szansę na przyciągnięcie większej liczby klientów.

Projektowanie i tworzenie reklamy zewnętrznej jest jak tworzenie wizualnej opowieści. Wyrażenie pomysłu może zaskoczyć widzów słowami lub podekscytować ich obrazami. Humor to doskonały wybór do reklamy zewnętrznej. Charakter reklamy zewnętrznej wymaga jasnego przekazu, silnej tożsamości marki i szybkiego efektu. Reklama zewnętrzna ma wiele cech komunikacyjnych z innymi mediami, ale to różnice naprawdę determinują skuteczne elementy projektu reklamy.

Co więc reklama zewnętrzna może zrobić, aby tradycyjna reklama nie mogła? Reklama zewnętrzna ma większą przewagę, jeśli chodzi o pokazy regionalne lub krajowe. A reklama zewnętrzna może wzmocnić główny przekaz dostarczany za pośrednictwem transmisji lub druku. Ponadto reklama zewnętrzna wymaga niskiego poziomu aktywnego przetwarzania, ponieważ konsumenci otrzymują wiadomości, gdy są nieaktywni. Często osoby dojeżdżające do pracy siedzą bezczynnie w swoich pojazdach, gdy wyświetlane są komunikaty na zewnątrz, więc ich nastrój jest słabo stymulowany. Jest to dobra okazja dla reklamodawców, ponieważ dobrze zaprezentowane projekty zewnętrzne przyciągną uwagę, gdy osoby dojeżdżające do pracy zostaną pozbawione innej kreatywnej stymulacji.

Należy zatem pamiętać, że imponująca reklama jest niezbędna do długoterminowego sukcesu każdej marki, ponieważ reklama działa najlepiej, gdy indywidualny konsument dowiaduje się, że produkt lub usługa jest dla nich dobrym wyborem.